Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Whistler februari - april 2018
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christiangustafson" data-source="post: 1090093" data-attributes="member: 162616"><p>Tja! Är också intresserad av Whistler, men istället för att skriva samma novell igen så kan ni kolla de andra forumen jag skrivit i.</p><p></p><p>Iallafall, jag är i Squamish just nu och jobbar och har frågat runt lite om boende osv till vintern i Whistler. Det första man kan göra är att gå med gruppen på Facebook, Whistler housing crisis. Sen om man blir anställd av balckcomb/vailresorts som äger whistler nu så får man boende på köpet i någon barrack. Om det gäller eget hus eller lägenhet så är det helt enkelt bara att öppna plånboken, eller som ni, slå ihop sig och splitta kostnaden.</p><p></p><p>Också, om ni inte får ett åkpass med jobbet (om ni ska jobba) så är det rätt smart att kika på att köpa nu innan Augusti tar slut. Priser går upp en hel del efteråt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christiangustafson, post: 1090093, member: 162616"] Tja! Är också intresserad av Whistler, men istället för att skriva samma novell igen så kan ni kolla de andra forumen jag skrivit i. Iallafall, jag är i Squamish just nu och jobbar och har frågat runt lite om boende osv till vintern i Whistler. Det första man kan göra är att gå med gruppen på Facebook, Whistler housing crisis. Sen om man blir anställd av balckcomb/vailresorts som äger whistler nu så får man boende på köpet i någon barrack. Om det gäller eget hus eller lägenhet så är det helt enkelt bara att öppna plånboken, eller som ni, slå ihop sig och splitta kostnaden. Också, om ni inte får ett åkpass med jobbet (om ni ska jobba) så är det rätt smart att kika på att köpa nu innan Augusti tar slut. Priser går upp en hel del efteråt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Whistler februari - april 2018
Tillbaka
Topp