Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i whistler finns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jag-ska-bli-en-skibum" data-source="post: 243876" data-attributes="member: 42104"><p>jag + 2 till har ett boende på gång i whistler creekside. det vi nu söker är 2 personer till att dela med. detta boende gäller från ungefär den 25 januari till den 25 maj (kommer inte riktigt ihåg datumen). kostnaden ligger på 2325 CAD i månaden (vilket är ca 15000 sek, med andra ord lite över 3000 sek/person/månad). hör av er om ni är intresserade eller vill veta mer.</p><p></p><p>/mackan</p><p></p><p>EDIT: Tyvärr är platserna tagna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jag-ska-bli-en-skibum, post: 243876, member: 42104"] jag + 2 till har ett boende på gång i whistler creekside. det vi nu söker är 2 personer till att dela med. detta boende gäller från ungefär den 25 januari till den 25 maj (kommer inte riktigt ihåg datumen). kostnaden ligger på 2325 CAD i månaden (vilket är ca 15000 sek, med andra ord lite över 3000 sek/person/månad). hör av er om ni är intresserade eller vill veta mer. /mackan EDIT: Tyvärr är platserna tagna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i whistler finns
Tillbaka
Topp