Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Whistler för en person sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hammarn83" data-source="post: 456362" data-attributes="member: 72796"><p>Hej,</p><p></p><p>24 årig stockholms-kille som söker boende i Whistler under hela säsongen Dec-April. </p><p>Var där senast 2000-2001. Åker över i slutet av December så boende from början av januari är önskvärt.</p><p>Rökfri, öppen och social som både gillar att åka bräda samt festa om det är önskvärt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Skicka ett mess här inne till att börja med så kan vi sköta vidare kontakt via MSN/mail eller telefon.</p><p></p><p>Stort tack på förhand!</p><p></p><p>/M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hammarn83, post: 456362, member: 72796"] Hej, 24 årig stockholms-kille som söker boende i Whistler under hela säsongen Dec-April. Var där senast 2000-2001. Åker över i slutet av December så boende from början av januari är önskvärt. Rökfri, öppen och social som både gillar att åka bräda samt festa om det är önskvärt :) Skicka ett mess här inne till att börja med så kan vi sköta vidare kontakt via MSN/mail eller telefon. Stort tack på förhand! /M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Whistler för en person sökes!
Tillbaka
Topp