Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Whistler jan/maj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maffl" data-source="post: 932602" data-attributes="member: 129114"><p>Jag har tänkt att dra dit i slutet på januari och behöver också boende!</p><p></p><p>Är 23 år bor i Göteborg, allmänt trött på livet, introvert, besserwisser/ mytoman , gillar att stöka ner gemensamma rum utan att städa efter mig, klagar gärna när det är för varmt/kallt eller så fort livet inte är en nedförsbacke, lånar oftast saker från andra utan att fråga om lov, rökning inomhus är självklarhet, konflikträdd, betalar alltid hyran i tid förutom om det finns crack inom en 10 mils radie då går oftast pengarna till det. Bor gärna tillsammans med en döv/blind/stum supermodell.</p><p></p><p>Hör av er!</p><p></p><p>// Nikolai</p><p></p><p>0046-730 261 100</p><p>n.toellborg@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maffl, post: 932602, member: 129114"] Jag har tänkt att dra dit i slutet på januari och behöver också boende! Är 23 år bor i Göteborg, allmänt trött på livet, introvert, besserwisser/ mytoman , gillar att stöka ner gemensamma rum utan att städa efter mig, klagar gärna när det är för varmt/kallt eller så fort livet inte är en nedförsbacke, lånar oftast saker från andra utan att fråga om lov, rökning inomhus är självklarhet, konflikträdd, betalar alltid hyran i tid förutom om det finns crack inom en 10 mils radie då går oftast pengarna till det. Bor gärna tillsammans med en döv/blind/stum supermodell. Hör av er! // Nikolai 0046-730 261 100 n.toellborg@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Whistler jan/maj
Tillbaka
Topp