Boende i Whistler

Karen

Ny medlem
Boende i Whistler
Vad ska man räkna med att betala för boende en säsong i Whistler? Jag funderar på att ta en paus i pluggandet
och åka på säsong igen! Är det nån som har en plats över från slutet av januari - säsongsslut? Mvh Karin
 
Boende i Whistler
Vi payar ca. 15 lök och då bor vi i ett hur 10 minuter från staden, har inet och tv.. Jan till slutet av april
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp