Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Whistler
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="airbus" data-source="post: 19564" data-attributes="member: 19917"><p>Hej. Var i Whistler säsongen 97 och jag säger bara grattis och ha en underbar säsong! Bättre skidort finns inte. Då var det förhållandevis lite utländska bummare där (och inga svenska researrangörer hade börjat köra dit). Boendet var ändå lite lurigt och dyrt som fanken. Ta norrmannens råd och bo på Shoestring ett tag i alla fall, kanske lite jobbigt i längden. Ett par veckor klarar ni där och under tiden hittar ni säkert något annat. Vi hyrde ett rum av en tant i byn - betalade 2700kronor/månad var för del i dubbelrum med eget bad och tillgång till hennes kök. Hursomhelst, glöm alla hotell och stugor/lägenheter som du hittar på hemsidorna för området.</p><p></p><p>Ha det så bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="airbus, post: 19564, member: 19917"] Hej. Var i Whistler säsongen 97 och jag säger bara grattis och ha en underbar säsong! Bättre skidort finns inte. Då var det förhållandevis lite utländska bummare där (och inga svenska researrangörer hade börjat köra dit). Boendet var ändå lite lurigt och dyrt som fanken. Ta norrmannens råd och bo på Shoestring ett tag i alla fall, kanske lite jobbigt i längden. Ett par veckor klarar ni där och under tiden hittar ni säkert något annat. Vi hyrde ett rum av en tant i byn - betalade 2700kronor/månad var för del i dubbelrum med eget bad och tillgång till hennes kök. Hursomhelst, glöm alla hotell och stugor/lägenheter som du hittar på hemsidorna för området. Ha det så bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Whistler
Tillbaka
Topp