Boende in Chamonix vecka 2

Chris75

Ny medlem
Boende in Chamonix vecka 2
Hej, Jag kommer vara i Chamonix 8.1-15.1 och behover boende. Delar garna med andra.
Mvh, Chris christoffer@mail.nu
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp