Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb franska alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnnaErsson" data-source="post: 599994" data-attributes="member: 101090"><p>Hej Tom. </p><p>Hur fungerar det med ditt boende ? </p><p></p><p>Jag är väldigt intresserad av att åka ner, och är väldigt sugen på ditt boende! </p><p>Det är bara jag ensam, men jag är väldigt social, och passar in i alla sällskap. hehe</p><p></p><p>Jag har vänner därnere och vill därför åka ner! </p><p></p><p>Men måste man binda upp dig för hela säsongen, eller kan man betala för en mån? </p><p>Sen undrar jag lite över jobb, är det stora chanser för jobb? Vad jobbar du t ex med när du är nere? : P </p><p></p><p>skriv gärna på msn om du har tid: ersson_anna@hotmail.com</p><p></p><p>kram </p><p>Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnnaErsson, post: 599994, member: 101090"] Hej Tom. Hur fungerar det med ditt boende ? Jag är väldigt intresserad av att åka ner, och är väldigt sugen på ditt boende! Det är bara jag ensam, men jag är väldigt social, och passar in i alla sällskap. hehe Jag har vänner därnere och vill därför åka ner! Men måste man binda upp dig för hela säsongen, eller kan man betala för en mån? Sen undrar jag lite över jobb, är det stora chanser för jobb? Vad jobbar du t ex med när du är nere? : P skriv gärna på msn om du har tid: ersson_anna@hotmail.com kram Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb franska alperna
Tillbaka
Topp