Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i kitzbühel!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skorpan87" data-source="post: 475525" data-attributes="member: 86771"><p>Hej, såg din länk nu! </p><p>Jag var i Kitzbühel en vecka -07. Då åkte vi med Lion Alpin och bodde hos en snubbe som heter Gernot (pratar svenska). Eftersom jag vet att Lion inte åker dit numera kanske han hyr ut till andra. </p><p>Haus Mach tror jag det hette, riktigt skön gubbe! </p><p>Det ligger strax ovanför kabinen som utgår från byn, så det är ganska centralt. </p><p>Man kan åka skidor från huset till liften.</p><p></p><p>Bara ett tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skorpan87, post: 475525, member: 86771"] Hej, såg din länk nu! Jag var i Kitzbühel en vecka -07. Då åkte vi med Lion Alpin och bodde hos en snubbe som heter Gernot (pratar svenska). Eftersom jag vet att Lion inte åker dit numera kanske han hyr ut till andra. Haus Mach tror jag det hette, riktigt skön gubbe! Det ligger strax ovanför kabinen som utgår från byn, så det är ganska centralt. Man kan åka skidor från huset till liften. Bara ett tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i kitzbühel!
Tillbaka
Topp