Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i kitzbühel!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A_DeGeer" data-source="post: 475557" data-attributes="member: 63020"><p>boende vet jag ej men jag kan rabla upp några hotel/resturanger som du kan söka jobb på efter som jag är där alla möjliga lov:</p><p></p><p>butiker:</p><p>starshop kirchberg (jibb och snowboard butik i centrala kirchberg)</p><p>sport 2000 (sportbutik i kitzbuhel)</p><p></p><p>resturanger och hotel:</p><p>sonnenbühel ( i backen, kirchberg)</p><p>schi alm (också i backen i kirchberg)</p><p>hotel elisabeth (ganska flott hotel precis utanför kirchberg)</p><p> kan nog komma på fler, men inte just nu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A_DeGeer, post: 475557, member: 63020"] boende vet jag ej men jag kan rabla upp några hotel/resturanger som du kan söka jobb på efter som jag är där alla möjliga lov: butiker: starshop kirchberg (jibb och snowboard butik i centrala kirchberg) sport 2000 (sportbutik i kitzbuhel) resturanger och hotel: sonnenbühel ( i backen, kirchberg) schi alm (också i backen i kirchberg) hotel elisabeth (ganska flott hotel precis utanför kirchberg) kan nog komma på fler, men inte just nu [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i kitzbühel!
Tillbaka
Topp