Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & Jobb i St Anton / Guide by Dejvy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soophie" data-source="post: 558309" data-attributes="member: 49071"><p>I vintras var det mkt svenskar jag tror personligen det berodde på att det vintern innan det, var sjukt mkt snö och lätt att få jobb. Då sprider sig ett "bra" ryckte och fler tar sig dit. Får se hur de blir till vintern. Skulle gissa att de förra året var en 300-400. Men då räknar jag Alla, alltså riktigta bum,säsongsjobbare o allt däremellan.</p><p></p><p>Är rätt blandat änåd, mkt engelsmänn eftersom alla de stora resebyrårerna kör dit. Men även australienare, norrmän, danskar. Men helt klart mest svenskar och engelsmänn.</p><p></p><p>Finns ALLTID boende att få tag på, däremot så kan det blir lite dyrare 20-22e natten och ägaren kan va helt galen. Och du ska inte räkna med att bo centralt i så fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soophie, post: 558309, member: 49071"] I vintras var det mkt svenskar jag tror personligen det berodde på att det vintern innan det, var sjukt mkt snö och lätt att få jobb. Då sprider sig ett "bra" ryckte och fler tar sig dit. Får se hur de blir till vintern. Skulle gissa att de förra året var en 300-400. Men då räknar jag Alla, alltså riktigta bum,säsongsjobbare o allt däremellan. Är rätt blandat änåd, mkt engelsmänn eftersom alla de stora resebyrårerna kör dit. Men även australienare, norrmän, danskar. Men helt klart mest svenskar och engelsmänn. Finns ALLTID boende att få tag på, däremot så kan det blir lite dyrare 20-22e natten och ägaren kan va helt galen. Och du ska inte räkna med att bo centralt i så fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & Jobb i St Anton / Guide by Dejvy
Tillbaka
Topp