Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & Jobb i St Anton / Guide by Dejvy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EliasSaile" data-source="post: 560310" data-attributes="member: 96830"><p>de är alltså onödigt att fixa boende hemifrån om man tänkt jobba typ 25 timmar i veckan?, hur är isåfall boendet man blir erbjuden av jobbet? vad kostar de? dras de på lönen? bor man med arbetskamrater eller randoms?</p><p></p><p>Jag satt nämnligen o kollade boende här hemma, men jag kommer nog bli tvungen att jobba mer än 20 timmar i veckan så när jag läste de här så vände mina tankar lite.</p><p></p><p>Jag vet inte så mkt om de här, jag bestämde mig för att dra ner till St Anton för en vecka sen, det är första gången jag säsongar och jag åker ensam. </p><p>så jag e as tacksam för alla grymma svar =)</p><p></p><p>En annan sak! e de bäst att ta bil ner eller? </p><p></p><p>tackatackar ! / Elias .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EliasSaile, post: 560310, member: 96830"] de är alltså onödigt att fixa boende hemifrån om man tänkt jobba typ 25 timmar i veckan?, hur är isåfall boendet man blir erbjuden av jobbet? vad kostar de? dras de på lönen? bor man med arbetskamrater eller randoms? Jag satt nämnligen o kollade boende här hemma, men jag kommer nog bli tvungen att jobba mer än 20 timmar i veckan så när jag läste de här så vände mina tankar lite. Jag vet inte så mkt om de här, jag bestämde mig för att dra ner till St Anton för en vecka sen, det är första gången jag säsongar och jag åker ensam. så jag e as tacksam för alla grymma svar =) En annan sak! e de bäst att ta bil ner eller? tackatackar ! / Elias . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & Jobb i St Anton / Guide by Dejvy
Tillbaka
Topp