Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & Jobb i St Anton / Guide by Dejvy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Netapper" data-source="post: 603417" data-attributes="member: 87394"><p>Tja! Tack för grym läsning men skulle gärna få svar på två frågor som jag tror inte har tagits upp.</p><p></p><p>Jag är 19 år nästa vinter då jag planerar att sticka ner till Österrike och säsonga. Mitt CV är inte allt för tjockt men jag har läst tyska i 6 år och kan språket rätt flytande. Kommer jag ha svårt att skaffa mig något skitjobb (diskare,städare t.ex) med tanke på att jag är så pass ung?</p><p></p><p>Fråga två handlar om boende. När jag väl kommer dit ner och ska fixa boende, måste jag då låsa fast mig månadsvis eller t.o.m säsongsvis när jag hittar boende? Skönast vore ju att betala veckovis om man skulle hitta billigare boende någon annanstans.</p><p></p><p>TACK</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Netapper, post: 603417, member: 87394"] Tja! Tack för grym läsning men skulle gärna få svar på två frågor som jag tror inte har tagits upp. Jag är 19 år nästa vinter då jag planerar att sticka ner till Österrike och säsonga. Mitt CV är inte allt för tjockt men jag har läst tyska i 6 år och kan språket rätt flytande. Kommer jag ha svårt att skaffa mig något skitjobb (diskare,städare t.ex) med tanke på att jag är så pass ung? Fråga två handlar om boende. När jag väl kommer dit ner och ska fixa boende, måste jag då låsa fast mig månadsvis eller t.o.m säsongsvis när jag hittar boende? Skönast vore ju att betala veckovis om man skulle hitta billigare boende någon annanstans. TACK [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende & Jobb i St Anton / Guide by Dejvy
Tillbaka
Topp