Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i Zermatt eller Verbier säsong 05/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wahlstrumpa" data-source="post: 129260" data-attributes="member: 36437"><p>Tja! Jag hade tänkt åka ner till Verbier eller Zermatt o göra en säsong nu i vinter, men det ser ut som alla har börjat plugga och kommer inte loss.. Är en kulig galen pojke på 24år med 4års säsongande bakom mig. (Österrike, Alaska, Norge mm) Åker ner för skidåkningen (och lite kalande oxå) men tänker jobba så att jag åtminstone inte går back på resan. Har inte hunnit kolla jobb o boende än men tänkte att jag lika bra kan slänga ut en annons direkt om ngn är intresserad. Allt är av intresse!</p><p></p><p>Matte 0733-341456</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wahlstrumpa, post: 129260, member: 36437"] Tja! Jag hade tänkt åka ner till Verbier eller Zermatt o göra en säsong nu i vinter, men det ser ut som alla har börjat plugga och kommer inte loss.. Är en kulig galen pojke på 24år med 4års säsongande bakom mig. (Österrike, Alaska, Norge mm) Åker ner för skidåkningen (och lite kalande oxå) men tänker jobba så att jag åtminstone inte går back på resan. Har inte hunnit kolla jobb o boende än men tänkte att jag lika bra kan slänga ut en annons direkt om ngn är intresserad. Allt är av intresse! Matte 0733-341456 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i Zermatt eller Verbier säsong 05/06
Tillbaka
Topp