Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i Zermatt eller Verbier säsong 05/06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Figgchen" data-source="post: 129261" data-attributes="member: 44623"><p>Tjena</p><p>Jag skulle också vilja göra en säsong i Zermatt, har letat en hel del efter boende men inget hittat :/ Snackade med några som åkte ner till Zermatt i förrgår (23/10) och de skulle höra av sig till mig så fort de hittat något boende.. Du är kanske sugen på att hänga med där? Aja.. om du hittar något boende eller har något annat tips så hör av dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Figgchen, post: 129261, member: 44623"] Tjena Jag skulle också vilja göra en säsong i Zermatt, har letat en hel del efter boende men inget hittat :/ Snackade med några som åkte ner till Zermatt i förrgår (23/10) och de skulle höra av sig till mig så fort de hittat något boende.. Du är kanske sugen på att hänga med där? Aja.. om du hittar något boende eller har något annat tips så hör av dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/jobb i Zermatt eller Verbier säsong 05/06
Tillbaka
Topp