Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende/jobb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LemmeL" data-source="post: 122213" data-attributes="member: 49567"><p>Efter några månaders rigorös planering så har jag kommit fram till att det enklaste sättet att få jobb i St:A är att åka dit. </p><p>Jag och en polare drar dit i mitten av november, parkerar oss i ett vandrarhem nån vecka och går och söker jobb under tiden vi är där.</p><p>Det är det enklaste.</p><p>Annars, leta upp vad de olika restaurangerna/barerna/skiduthyrarna heter och ring och skicka cv. (sen när dom har läst ditt cv så säger dom "ok, kom hit så får vi se dig oxå). </p><p>Kort sagt, enklare att vara på plats.</p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LemmeL, post: 122213, member: 49567"] Efter några månaders rigorös planering så har jag kommit fram till att det enklaste sättet att få jobb i St:A är att åka dit. Jag och en polare drar dit i mitten av november, parkerar oss i ett vandrarhem nån vecka och går och söker jobb under tiden vi är där. Det är det enklaste. Annars, leta upp vad de olika restaurangerna/barerna/skiduthyrarna heter och ring och skicka cv. (sen när dom har läst ditt cv så säger dom "ok, kom hit så får vi se dig oxå). Kort sagt, enklare att vara på plats. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende/jobb
Tillbaka
Topp