Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende+Liftkort Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kajsa83" data-source="post: 43719" data-attributes="member: 29266"><p>Jag har precis kommit hem från en underbar säsong i Chamonix. Efter mig har jag lämnat både BOENDE fram till den 26e april och ett LIFTKORT.</p><p></p><p>Är det nu så att ni ska ner till Chamonix så tycker jag verkligen ni borde höra av er. Både sängplatsen och liftkortet kommer jag att hyra ut väldigt billigt.... så ni lär inte bli besvikna.</p><p></p><p>Hör av er om det låter intressant, så ska ni få mer information...</p><p></p><p>kajsa_kavat82@hotmail.com</p><p></p><p></p><p>Hej så länge // Kajsa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kajsa83, post: 43719, member: 29266"] Jag har precis kommit hem från en underbar säsong i Chamonix. Efter mig har jag lämnat både BOENDE fram till den 26e april och ett LIFTKORT. Är det nu så att ni ska ner till Chamonix så tycker jag verkligen ni borde höra av er. Både sängplatsen och liftkortet kommer jag att hyra ut väldigt billigt.... så ni lär inte bli besvikna. Hör av er om det låter intressant, så ska ni få mer information... kajsa_kavat82@hotmail.com Hej så länge // Kajsa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende+Liftkort Chamonix
Tillbaka
Topp