Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende Mayrhofen säsongen 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jimmmye" data-source="post: 455043" data-attributes="member: 65606"><p>Hey people,</p><p></p><p>börjar bli dags att få tag i sitt säsongsboende om man inte redan kirrat det. Jag själv har inte fixat mitt boende och skulle höra mig för om det är någon mer än mig som skulle vara på att gå ihop och hyra något lite större som har plats för 4-8 pers, eller om det finns några som redan har ett boende på gång och behöver flera kompanjoner att dela det med säsongen ut.</p><p></p><p>Min plan är att åka ner i December och sedan stanna säsongen ut, antagligen till April och då hade jag tänkt åka skidor och ha det bra helt enkelt.</p><p></p><p>Så om det är flera som har samma plan vore det riktigt roligt att fixa något.</p><p></p><p>MVH Jim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jimmmye, post: 455043, member: 65606"] Hey people, börjar bli dags att få tag i sitt säsongsboende om man inte redan kirrat det. Jag själv har inte fixat mitt boende och skulle höra mig för om det är någon mer än mig som skulle vara på att gå ihop och hyra något lite större som har plats för 4-8 pers, eller om det finns några som redan har ett boende på gång och behöver flera kompanjoner att dela det med säsongen ut. Min plan är att åka ner i December och sedan stanna säsongen ut, antagligen till April och då hade jag tänkt åka skidor och ha det bra helt enkelt. Så om det är flera som har samma plan vore det riktigt roligt att fixa något. MVH Jim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende Mayrhofen säsongen 08/09
Tillbaka
Topp