Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 263288" data-attributes="member: 55507"><p>Tjo! leter efter nagon att dela boende med har nere fran och med nu fram till slutet av Mars. Ar redan pa plats har nere och har inga krav alls mer an tak over huvudet och en ytterdorr=) hyr garna en sang, soffa eller lite golv=) i ovrigt ar jag en trevligt kille som tvattar mig och respekterar andra manniskor. Det ar lite trixigt med internet har sa ring garna pa tel.nr. +393494239310</p><p> Hare gott // Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 263288, member: 55507"] Tjo! leter efter nagon att dela boende med har nere fran och med nu fram till slutet av Mars. Ar redan pa plats har nere och har inga krav alls mer an tak over huvudet och en ytterdorr=) hyr garna en sang, soffa eller lite golv=) i ovrigt ar jag en trevligt kille som tvattar mig och respekterar andra manniskor. Det ar lite trixigt med internet har sa ring garna pa tel.nr. +393494239310 Hare gott // Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)
Tillbaka
Topp