Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mangkan" data-source="post: 265815" data-attributes="member: 43786"><p>Hej </p><p></p><p>Jag och en kompis hade tänkt att vi skulle ner till Gressoney i mitten av februari och stanna ett par veckor. Vi har en så länge bara hittat ganska dyra boendealternativ. Vi är absolut intresserade av att dela, allt för att få till det så billigt som möjligt. Hur har det gått med boende? Jag tänkte att jag prövar att svara på nätet, men jag ringer väl och kollar också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mangkan, post: 265815, member: 43786"] Hej Jag och en kompis hade tänkt att vi skulle ner till Gressoney i mitten av februari och stanna ett par veckor. Vi har en så länge bara hittat ganska dyra boendealternativ. Vi är absolut intresserade av att dela, allt för att få till det så billigt som möjligt. Hur har det gått med boende? Jag tänkte att jag prövar att svara på nätet, men jag ringer väl och kollar också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)
Tillbaka
Topp