Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 266178" data-attributes="member: 55507"><p>Tjena, har sjalv samma problem med boendet.. allt billigt har gatt och just nu bor jag pa ett bed and breakfast.. lite dyrare an jag hoppats pa da jag tankte stanna till slutet av Mars. Dock ar detta det billigaste boende jag hittat hittills sa ska ni bara vara nere i tva veckor kan ni ju kolla med "Da Diuk" i jamforelse med hotell och liknande ar det hyggligt billigt. Sjalv maste jag dock hitta en ny sangplats sa fort som mojligt (hellst denna vecka) innan min budget gar at skogen helt=/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 266178, member: 55507"] Tjena, har sjalv samma problem med boendet.. allt billigt har gatt och just nu bor jag pa ett bed and breakfast.. lite dyrare an jag hoppats pa da jag tankte stanna till slutet av Mars. Dock ar detta det billigaste boende jag hittat hittills sa ska ni bara vara nere i tva veckor kan ni ju kolla med "Da Diuk" i jamforelse med hotell och liknande ar det hyggligt billigt. Sjalv maste jag dock hitta en ny sangplats sa fort som mojligt (hellst denna vecka) innan min budget gar at skogen helt=/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Monte Rosa (Champoluc, Gressoney)
Tillbaka
Topp