Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende någon stans?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user29374" data-source="post: 33120"><p>Tjena alla! Jag (och min kompis) ska till alperna omkring 10 jan, jag (vi) har tyvärr ingen stans att bo, inget jobb eller transport. Är det någon ska åka någon stans så bara hojta till, jag är intresserad av alla ideer! Hade planerat St Anton och det är väl fortfarande första målet. Får jag (vi) inte jobb sticker jag (vi) till nästa ställe! Bil är alltid uppskattat, och jag betalar mer än gärna bensin. Jag kan ju alltid köra om någon blir trött! Annars kanske det är någon som har tips på transportmedel? Buss för 1600:- har jag hittat, har oxå hört talas om billiga bussa från köpenhamn, någon som hört talas om detta?</p><p></p><p>Gott nytt år på er!</p><p></p><p>//jOhan</p><p></p><p>johanberg1@yahoo.se</p><p></p><p>0708140448</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user29374, post: 33120"] Tjena alla! Jag (och min kompis) ska till alperna omkring 10 jan, jag (vi) har tyvärr ingen stans att bo, inget jobb eller transport. Är det någon ska åka någon stans så bara hojta till, jag är intresserad av alla ideer! Hade planerat St Anton och det är väl fortfarande första målet. Får jag (vi) inte jobb sticker jag (vi) till nästa ställe! Bil är alltid uppskattat, och jag betalar mer än gärna bensin. Jag kan ju alltid köra om någon blir trött! Annars kanske det är någon som har tips på transportmedel? Buss för 1600:- har jag hittat, har oxå hört talas om billiga bussa från köpenhamn, någon som hört talas om detta? Gott nytt år på er! //jOhan johanberg1@yahoo.se 0708140448 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende någon stans?
Tillbaka
Topp