Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende några dagar runt jul i Chamonix? 2 pers.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="philipc" data-source="post: 482656" data-attributes="member: 85696"><p>Jag och min polare har boende under hela säsongen utom datumen 23 dec-03 jan. Så ifall någon har en soffa eller liknande över så får ni hemskt gärna höra av er. Vi betalar givetvis för oss och bjuder på en nubbe på julafton <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />.</p><p></p><p>Vi är två killar på 20 år för övrigt!</p><p></p><p>Philip & Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="philipc, post: 482656, member: 85696"] Jag och min polare har boende under hela säsongen utom datumen 23 dec-03 jan. Så ifall någon har en soffa eller liknande över så får ni hemskt gärna höra av er. Vi betalar givetvis för oss och bjuder på en nubbe på julafton ;). Vi är två killar på 20 år för övrigt! Philip & Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende några dagar runt jul i Chamonix? 2 pers.
Tillbaka
Topp