Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Nya Zeeland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cissination" data-source="post: 1041583" data-attributes="member: 148682"><p>Jag försökte söka jobb innan jag kom hit utan resultat. Väl på plats fick jag jobb efter 2 veckor och började jobba efter 3. Om det är lätt.att få.jobb... Nja, asså.de beror helt på vad du kan tänka dagvatten ha för jobb och vad du har för.erfarenheter sedan innan. Jag städar tex på ett hotell här. Kan man tänka sig det mesta borde det inte vara allt för svårt att få.jobb. Men som sagt, här är sjukt mkt folk som letar jobb!! Lite motsägelsefullt fullt men försöker man så.borde man.som sagt lyckas. Man tjänar dock rätt dåligt. Minimum lön på 14,25 NZ $. Så.är man här för att tjäna pengar bör man åka någon annanstans. Men Queenstown är grymt så vill man.komma hit för att uppleva något och bo på ett fantastiskt vackert ställe skall ni definitivt komma hit!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cissination, post: 1041583, member: 148682"] Jag försökte söka jobb innan jag kom hit utan resultat. Väl på plats fick jag jobb efter 2 veckor och började jobba efter 3. Om det är lätt.att få.jobb... Nja, asså.de beror helt på vad du kan tänka dagvatten ha för jobb och vad du har för.erfarenheter sedan innan. Jag städar tex på ett hotell här. Kan man tänka sig det mesta borde det inte vara allt för svårt att få.jobb. Men som sagt, här är sjukt mkt folk som letar jobb!! Lite motsägelsefullt fullt men försöker man så.borde man.som sagt lyckas. Man tjänar dock rätt dåligt. Minimum lön på 14,25 NZ $. Så.är man här för att tjäna pengar bör man åka någon annanstans. Men Queenstown är grymt så vill man.komma hit för att uppleva något och bo på ett fantastiskt vackert ställe skall ni definitivt komma hit!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Nya Zeeland
Tillbaka
Topp