Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och åksällskap i Val D'isere under v.5
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farbrorbauer" data-source="post: 1139947" data-attributes="member: 79072"><p>Hej på er, </p><p></p><p>Detta är lite av en long-shot men det är så att jag har en vecka bokad till Val D'isere v.4 men funderar på att stanna kvar ytterligare en vecka eftersom ja, det är ju jävligt kul att åka skidor.</p><p></p><p>Undrar därför om det är någon som är taggad på att ha en 27-årig kille inneboende och en extra i åksällskapet under v.5! tänker att någon kanske har en säng att fylla upp eller något sånt under en kortare period eller något. Betalar självklart en summa för sängplats och bidrar till både matlagning och städning.</p><p></p><p>Låter det intressant så hör av er! </p><p></p><p>må väl!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farbrorbauer, post: 1139947, member: 79072"] Hej på er, Detta är lite av en long-shot men det är så att jag har en vecka bokad till Val D'isere v.4 men funderar på att stanna kvar ytterligare en vecka eftersom ja, det är ju jävligt kul att åka skidor. Undrar därför om det är någon som är taggad på att ha en 27-årig kille inneboende och en extra i åksällskapet under v.5! tänker att någon kanske har en säng att fylla upp eller något sånt under en kortare period eller något. Betalar självklart en summa för sängplats och bidrar till både matlagning och städning. Låter det intressant så hör av er! må väl! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och åksällskap i Val D'isere under v.5
Tillbaka
Topp