Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och Jobb i Mayerhofen sasongen 04/05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreddLi" data-source="post: 78181" data-attributes="member: 41897"><p>Hej. Vi ar ett gang killar fran Ostersund som ska dra ned till Mayerhofen i </p><p>vinter for att njuta av grym skid och snowboardakning. </p><p>Kommer att filma och fota en hel del om forutsattningarna haller. </p><p>Ar du pa vag ned samtidigt som oss eller har du heta tips om stallet, </p><p>maila garna lite insider tips.</p><p>Finns det bra boende dar?</p><p>Latt att fixa jobb?</p><p>Uteliv?</p><p></p><p>Hoppas vi kan samarbeta / Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreddLi, post: 78181, member: 41897"] Hej. Vi ar ett gang killar fran Ostersund som ska dra ned till Mayerhofen i vinter for att njuta av grym skid och snowboardakning. Kommer att filma och fota en hel del om forutsattningarna haller. Ar du pa vag ned samtidigt som oss eller har du heta tips om stallet, maila garna lite insider tips. Finns det bra boende dar? Latt att fixa jobb? Uteliv? Hoppas vi kan samarbeta / Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och Jobb i Mayerhofen sasongen 04/05
Tillbaka
Topp