Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och Jobb i Mayerhofen sasongen 04/05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sture-sson" data-source="post: 78183" data-attributes="member: 42161"><p>Tjena!!</p><p></p><p>jag ska ner v.8 men inte till Mayerhofen utan ska bo på ett hotell nära Hintertux. om ni hänger i det området v.8 kanske ni har bra pejl på offpist där o kan tipsa mig om det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />..</p><p></p><p></p><p>hoppas ni får en bra säsong! </p><p></p><p></p><p> / Sture</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sture-sson, post: 78183, member: 42161"] Tjena!! jag ska ner v.8 men inte till Mayerhofen utan ska bo på ett hotell nära Hintertux. om ni hänger i det området v.8 kanske ni har bra pejl på offpist där o kan tipsa mig om det ;).. hoppas ni får en bra säsong! / Sture [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och Jobb i Mayerhofen sasongen 04/05
Tillbaka
Topp