Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och liftkort St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_Gustafsson" data-source="post: 515229" data-attributes="member: 15627"><p>Hej!</p><p></p><p>Vi är två killar som flyger till Innsbruck 23/2. Letar boende i St.Anton med omnejd. Är det någon som har tillgång till boende och behöver extra pengar eller vet något ställe där det behövs folk så får ni gärna höra av er. Lugna och skötsamma med fokus på åkning. Planen är att stanna ca en månad men det är inte riktigt bestämt, kan bli längre.</p><p></p><p>Planerar någon att resa hem tidigare är vi även intresserade av att köpa liftkort till rimmligt pris</p><p></p><p> </p><p>Jag bor i Åre så är det någon som vill avsluta säsongen i Sverige så kan jag ordna boende, resesällskapet bor i Östersund så skippa Mcdonalds längs resan och sväng in till honom och käka husman.</p><p></p><p>MVH</p><p></p><p>Eric och David</p><p>073-5087325</p><p>070-5491996</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_Gustafsson, post: 515229, member: 15627"] Hej! Vi är två killar som flyger till Innsbruck 23/2. Letar boende i St.Anton med omnejd. Är det någon som har tillgång till boende och behöver extra pengar eller vet något ställe där det behövs folk så får ni gärna höra av er. Lugna och skötsamma med fokus på åkning. Planen är att stanna ca en månad men det är inte riktigt bestämt, kan bli längre. Planerar någon att resa hem tidigare är vi även intresserade av att köpa liftkort till rimmligt pris Jag bor i Åre så är det någon som vill avsluta säsongen i Sverige så kan jag ordna boende, resesällskapet bor i Östersund så skippa Mcdonalds längs resan och sväng in till honom och käka husman. MVH Eric och David 073-5087325 070-5491996 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och liftkort St.Anton
Tillbaka
Topp