Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och skidkompisar sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nilshannes" data-source="post: 1092299" data-attributes="member: 138076"><p>Hejsan! </p><p>Söker boende och gärna några ungefär lika skidtaggade som jag att åka med. Vill typ vara borta jan-feb. </p><p>Är en 23-årig kille från göteborg som gjort typ 4 säsonger sen innan. (cham, champoluc, serre) </p><p>trivs nog egentligen bäst i champoluc, är inte jätteintresserad av t ex tignes, st anton, val thorens. </p><p>Fokus mer på skidåkning än annat, är öppen för det mesta ändå. </p><p><a href="https://www.facebook.com/NilsHannes" target="_blank">https://www.facebook.com/NilsHannes</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nilshannes, post: 1092299, member: 138076"] Hejsan! Söker boende och gärna några ungefär lika skidtaggade som jag att åka med. Vill typ vara borta jan-feb. Är en 23-årig kille från göteborg som gjort typ 4 säsonger sen innan. (cham, champoluc, serre) trivs nog egentligen bäst i champoluc, är inte jätteintresserad av t ex tignes, st anton, val thorens. Fokus mer på skidåkning än annat, är öppen för det mesta ändå. [URL]https://www.facebook.com/NilsHannes[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende och skidkompisar sökes
Tillbaka
Topp