Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende och skjuts till val disere
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="baloo_2000" data-source="post: 406777" data-attributes="member: 66211"><p>tja är en kille på 23 år som söker boende och skjuts ner till val disere, hade tänkt att dra reseten av säsongen där nere. </p><p></p><p>men kommer troligtvis bara behöva boende fram tills den 9e för då kommer ja antagligen flytta ihop med annat folk som ja vet är där nere.. </p><p></p><p>jag kör me glädje bil me.</p><p>bor i göteborgtrakten.</p><p>maila mig så fort som möjligt. kan åka imon om det är så inga problem för mig.</p><p>Torbjörn Thomsen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="baloo_2000, post: 406777, member: 66211"] tja är en kille på 23 år som söker boende och skjuts ner till val disere, hade tänkt att dra reseten av säsongen där nere. men kommer troligtvis bara behöva boende fram tills den 9e för då kommer ja antagligen flytta ihop med annat folk som ja vet är där nere.. jag kör me glädje bil me. bor i göteborgtrakten. maila mig så fort som möjligt. kan åka imon om det är så inga problem för mig. Torbjörn Thomsen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende och skjuts till val disere
Tillbaka
Topp