Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende oslo AKUT!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidnarkoman" data-source="post: 340125" data-attributes="member: 13742"><p>Till skidåkare som jobbar i oslo!</p><p>Ær i oslo og jobbar ihop pengar till vintern. men mitt hyreskontrakt går ut den 31 juli pga en tabbe som de som skulle ordna boende åt mej (Nordjobb) har gjort....mycket dåligt då de lovade boende så længe jag har jobb. jobbar åt securitas hær i oslo fram till månadsskiftet aug/september ... kan nån inhysa 1 skidåkartjej som snart blir bostadsløs i drygt en månad - från v.30/31 till børjan av september hos sej hær i oslo eller vet om nån har ett rum øver i en lægenhet eller kollektiv?</p><p></p><p>mobil: 47647156 (har inte internet dær jag bor nu hær i oslo)</p><p></p><p>detta ær nødrop fra oslo ..och inte annons....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidnarkoman, post: 340125, member: 13742"] Till skidåkare som jobbar i oslo! Ær i oslo og jobbar ihop pengar till vintern. men mitt hyreskontrakt går ut den 31 juli pga en tabbe som de som skulle ordna boende åt mej (Nordjobb) har gjort....mycket dåligt då de lovade boende så længe jag har jobb. jobbar åt securitas hær i oslo fram till månadsskiftet aug/september ... kan nån inhysa 1 skidåkartjej som snart blir bostadsløs i drygt en månad - från v.30/31 till børjan av september hos sej hær i oslo eller vet om nån har ett rum øver i en lægenhet eller kollektiv? mobil: 47647156 (har inte internet dær jag bor nu hær i oslo) detta ær nødrop fra oslo ..och inte annons.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende oslo AKUT!
Tillbaka
Topp