Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Pettneu, St.Jacob, St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OLKlasse" data-source="post: 223100" data-attributes="member: 30330"><p>Tjena,</p><p></p><p>Jag och några polare kommer att åka ner mest troligt den 17 januari för att stanna i ca 2 månader. Vi håller för tillfället på att leta efter boende och tänkte då passa på att fråga om det är någon som söker några att bo med??</p><p></p><p>Vi söker efter något billigare alternativ någonstans med skidbuss räckhåll från Anton. T ex Pettneu.</p><p></p><p>Tveka inte att höra av er om ni har något!</p><p></p><p>/Klas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OLKlasse, post: 223100, member: 30330"] Tjena, Jag och några polare kommer att åka ner mest troligt den 17 januari för att stanna i ca 2 månader. Vi håller för tillfället på att leta efter boende och tänkte då passa på att fråga om det är någon som söker några att bo med?? Vi söker efter något billigare alternativ någonstans med skidbuss räckhåll från Anton. T ex Pettneu. Tveka inte att höra av er om ni har något! /Klas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Pettneu, St.Jacob, St.Anton
Tillbaka
Topp