Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Red Mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="o_forsten" data-source="post: 350983" data-attributes="member: 63117"><p>Bra val av ställe. Gratulerar. Om du söker efter offpist finns det en hel del att finna med en 1 timmes klättring. </p><p></p><p>Vi var i Red förra januari, om jag minns rätt så var vi där i 10 dagar. Vi bodde på The Mountain Shadow Hostel. Ett billigt ställe för skidåkare. Träffade en massa människor där, T.ex en amerikan som bummat redan 60-talet. </p><p></p><p>Vi trivdes jävligt bra, rummen små men billiga. </p><p></p><p><a href="http://www.mshostel.com/" target="_blank">http://www.mshostel.com/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="o_forsten, post: 350983, member: 63117"] Bra val av ställe. Gratulerar. Om du söker efter offpist finns det en hel del att finna med en 1 timmes klättring. Vi var i Red förra januari, om jag minns rätt så var vi där i 10 dagar. Vi bodde på The Mountain Shadow Hostel. Ett billigt ställe för skidåkare. Träffade en massa människor där, T.ex en amerikan som bummat redan 60-talet. Vi trivdes jävligt bra, rummen små men billiga. [URL]http://www.mshostel.com/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende Red Mountain
Tillbaka
Topp