Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/resesällskap St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 460391" data-attributes="member: 69299"><p>Skrev detta även i en annan tråd här på freeride men det finns förmodligen boende kvar hos Haus Anita. Jag ska bo där de första två veckorna iaf, tänkte att det var skönt att ha något bestämt. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Hennes mail är anitaschneider@st-anton.at . Lite dyrt då det kostar €20 per natt men inget jag orkar bråka om för 14 dagars boende. Om det är superb kanske jag bor kvar. Hyran blir sänkt med tiden och går ner till €18 / natt efter ett tag.</p><p></p><p>Du kan ju läsa lite om Haus Anita här: <a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901</a> . Där har folk skrivit lite om boendet. Det är det enda jag vet också. Men langa ett mail till henne vettja!</p><p></p><p>David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 460391, member: 69299"] Skrev detta även i en annan tråd här på freeride men det finns förmodligen boende kvar hos Haus Anita. Jag ska bo där de första två veckorna iaf, tänkte att det var skönt att ha något bestämt. :) Hennes mail är anitaschneider@st-anton.at . Lite dyrt då det kostar €20 per natt men inget jag orkar bråka om för 14 dagars boende. Om det är superb kanske jag bor kvar. Hyran blir sänkt med tiden och går ner till €18 / natt efter ett tag. Du kan ju läsa lite om Haus Anita här: [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41901[/URL] . Där har folk skrivit lite om boendet. Det är det enda jag vet också. Men langa ett mail till henne vettja! David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/resesällskap St Anton
Tillbaka
Topp