Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende + Roomies Verbier 17/18
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FritzSafstrom" data-source="post: 1086395" data-attributes="member: 159646"><p>Planerar också en säsong nästa år, har egentligen snöat in mig på Chamonix men är ju inte helt låst och har hört gott om Verbier. Söker även jag folk att spendera min säsong med. Lite om mig, är 18 år, från Stockholm och går ut gymnasiet till sommaren. Har åkt skidor sen jag var två, är alltid först i backen, är en jävel på att piska pist och vill nu gå över till den andra sidan och börja leta bottenlöst puder och branta offpist åk. Låter det intressant för er/dig att spendera en säsong ihop med mig så dra iväg ett PM!</p><p></p><p>//Fritz</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FritzSafstrom, post: 1086395, member: 159646"] Planerar också en säsong nästa år, har egentligen snöat in mig på Chamonix men är ju inte helt låst och har hört gott om Verbier. Söker även jag folk att spendera min säsong med. Lite om mig, är 18 år, från Stockholm och går ut gymnasiet till sommaren. Har åkt skidor sen jag var två, är alltid först i backen, är en jävel på att piska pist och vill nu gå över till den andra sidan och börja leta bottenlöst puder och branta offpist åk. Låter det intressant för er/dig att spendera en säsong ihop med mig så dra iväg ett PM! //Fritz [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende + Roomies Verbier 17/18
Tillbaka
Topp