Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende, rumskompis/ar för en hel säsong i alperna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fortifer" data-source="post: 495637" data-attributes="member: 89072"><p>Tjenare ! </p><p></p><p>Är lite sent ute men det blir så när man precis slutat lumpen och inte lyckas anpassa sig till vardagliga livet.</p><p></p><p>Jag söker boende och eventuella rumskompisar/reskompisar över hela alperna, spelar ingen roll var, med början i januari. </p><p>Planen är att stanna hela säsongen ut men vi får väl se vad som händer.</p><p></p><p>Jag blir 21 bast i slutet av januari och har precis muckat, är redo för vad civila livet har att erbjuda.</p><p>Åker skidor och bräda, tänker lära mig telemark</p><p>Är nog sjukt lätt att bo med vad jag kan tro, är bra på att kompromissa men säger till något är helt upp åt väggarna.</p><p></p><p>Min mail: calle_stromberg@hotmail.com </p><p></p><p>Väl mött kära vänner</p><p></p><p>Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fortifer, post: 495637, member: 89072"] Tjenare ! Är lite sent ute men det blir så när man precis slutat lumpen och inte lyckas anpassa sig till vardagliga livet. Jag söker boende och eventuella rumskompisar/reskompisar över hela alperna, spelar ingen roll var, med början i januari. Planen är att stanna hela säsongen ut men vi får väl se vad som händer. Jag blir 21 bast i slutet av januari och har precis muckat, är redo för vad civila livet har att erbjuda. Åker skidor och bräda, tänker lära mig telemark Är nog sjukt lätt att bo med vad jag kan tro, är bra på att kompromissa men säger till något är helt upp åt väggarna. Min mail: calle_stromberg@hotmail.com Väl mött kära vänner Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende, rumskompis/ar för en hel säsong i alperna.
Tillbaka
Topp