Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/skidsällskap Bad Gastein Play street 19Feb
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freeridefredde" data-source="post: 855516" data-attributes="member: 68133"><p>Hello</p><p></p><p>Tänkte kolla om det var nått folk i BG som kanske hade en säng över eller två under helgen 18-20 feb. </p><p>Jag och min rumskamrat tänkte åka å kolla på Red Bull Play Street, å kanske festa lite också, därav sängplatsen. </p><p>(Kan släpa med madrass om vi behöver <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p><p></p><p>Vi bor i Kaprun, 50min bort med bil, så det är inte hela världen om vi måste köra hem sen på kvällen. Om det inte finns någon sovplats, så kanske bara skidsällskap över dagen vore nice, så kan vi checka in vad BG har att erbjuda. </p><p></p><p>/Fredrik </p><p>ps. Kan bjuda på en platta bärs, å ev. middag om ni inte är 8 pers mot sovyta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freeridefredde, post: 855516, member: 68133"] Hello Tänkte kolla om det var nått folk i BG som kanske hade en säng över eller två under helgen 18-20 feb. Jag och min rumskamrat tänkte åka å kolla på Red Bull Play Street, å kanske festa lite också, därav sängplatsen. (Kan släpa med madrass om vi behöver :-) Vi bor i Kaprun, 50min bort med bil, så det är inte hela världen om vi måste köra hem sen på kvällen. Om det inte finns någon sovplats, så kanske bara skidsällskap över dagen vore nice, så kan vi checka in vad BG har att erbjuda. /Fredrik ps. Kan bjuda på en platta bärs, å ev. middag om ni inte är 8 pers mot sovyta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende/skidsällskap Bad Gastein Play street 19Feb
Tillbaka
Topp