Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende sökes, främst till Bad gastein / Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boote" data-source="post: 467586" data-attributes="member: 70646"><p>Hejsan! är en kille på 21 år som tänkte göra en säsong antingen i BG eller i Saalbach, spelar inte så stor roll. Hade dock vart trevligt å hitta någon och bo med. Tänkte åka ner i början av dec och stanna tills pengarna tar slut, ska dock försöka hitta ett jobb. </p><p></p><p>Maila gärna mig på johantobias.andersson@hotmail.com om ni har en säng över eller om ni själva inte har någonstans att bo så kanske vi kan hitta något tillsammans.</p><p></p><p>/Tobbe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boote, post: 467586, member: 70646"] Hejsan! är en kille på 21 år som tänkte göra en säsong antingen i BG eller i Saalbach, spelar inte så stor roll. Hade dock vart trevligt å hitta någon och bo med. Tänkte åka ner i början av dec och stanna tills pengarna tar slut, ska dock försöka hitta ett jobb. Maila gärna mig på johantobias.andersson@hotmail.com om ni har en säng över eller om ni själva inte har någonstans att bo så kanske vi kan hitta något tillsammans. /Tobbe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende sökes, främst till Bad gastein / Saalbach
Tillbaka
Topp