Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende sökes i Avoriaz, Morzine eller Flaine
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tingilya" data-source="post: 527550" data-attributes="member: 89984"><p>tja, stämmer. Jag bor i ett säsongar hus i Morzine, vi är ca 25 pers som alla ärhär för säsongen. Allla britter utom jag och en halvnorsk kille. </p><p></p><p>Det finns ett gästrum här. Väldigt basic. Ett rum med en bunkbed och eventuellt en maddress på golvet och det är hela rummet. Toa och dusch i korridor. Det finns TVrum, garage att store utsustning i och en liten bar där man kan köpa öl under kvällen. Liten park i backgården. Inget kök. Men tillgång till micro, bestick och tallrikar och sånt. De fixar middag till oss, man skriver upp sig på menun i början av veckan på de dagar man vill äta.</p><p></p><p>Jag tror priset är 10 € per person per natt. Frukost ligger på 3€ pp och middag på 9€ pp. Middagen är två rätters.</p><p></p><p>Ligger precis utanför ett bussstop, tar 2 min med buss eller 10 min promenad till liftar och centrum, uteställen osv. 5 min promenad till supermarket.</p><p></p><p>Om ni är intresserade kan jag fråga om rummet är ledigt. kolla in <a href="http://www.snowboardmorzine.com/season/nantegue.php" target="_blank">http://www.snowboardmorzine.com/season/nantegue.php</a></p><p></p><p>transport hit, det finns många, skiidy gonzales är en av dem, kostar 30€ one way, då blir du körd hela vägen fram till huset.</p><p></p><p>hoppas det var till hjälp. </p><p>Hare bra!</p><p>/Jenny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tingilya, post: 527550, member: 89984"] tja, stämmer. Jag bor i ett säsongar hus i Morzine, vi är ca 25 pers som alla ärhär för säsongen. Allla britter utom jag och en halvnorsk kille. Det finns ett gästrum här. Väldigt basic. Ett rum med en bunkbed och eventuellt en maddress på golvet och det är hela rummet. Toa och dusch i korridor. Det finns TVrum, garage att store utsustning i och en liten bar där man kan köpa öl under kvällen. Liten park i backgården. Inget kök. Men tillgång till micro, bestick och tallrikar och sånt. De fixar middag till oss, man skriver upp sig på menun i början av veckan på de dagar man vill äta. Jag tror priset är 10 € per person per natt. Frukost ligger på 3€ pp och middag på 9€ pp. Middagen är två rätters. Ligger precis utanför ett bussstop, tar 2 min med buss eller 10 min promenad till liftar och centrum, uteställen osv. 5 min promenad till supermarket. Om ni är intresserade kan jag fråga om rummet är ledigt. kolla in [URL]http://www.snowboardmorzine.com/season/nantegue.php[/URL] transport hit, det finns många, skiidy gonzales är en av dem, kostar 30€ one way, då blir du körd hela vägen fram till huset. hoppas det var till hjälp. Hare bra! /Jenny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende sökes i Avoriaz, Morzine eller Flaine
Tillbaka
Topp