Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende sökes i Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EFagerstrom" data-source="post: 611536" data-attributes="member: 102165"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag är en kille på 24 år från Helsingborg som åker ner till Bad Gastein nästa vecka. Jag har dock inte ordnat någonting ännu mer än biljett ner och kollat lite trådar här. Jag är därför väldigt intresserad av någon form av boende, alla boende är intressanta. Jag planerar att stanna resten av säsongen om allt klaffar.</p><p></p><p>Jag är glad och social och åker till Bad Gastein för att åka skidor i första hand, men det finns definitivt utrymme för en och annan afterski-öl och annat kul. Planerar att hitta något jobb som åtminstone betalar hyran. </p><p></p><p>Jag är väldigt tacksam för tips vad gäller boende och arbete. Någon som har en plats över i befintligt boende? Jag är hustränad och väldigt lättanpassad!</p><p></p><p>Hör gärna av er på min mail, ie05ef9@student.lth.se</p><p></p><p>Vi ses där nere om mindre än en vecka!</p><p></p><p>/ Eric Fagerström</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EFagerstrom, post: 611536, member: 102165"] Tja! Jag är en kille på 24 år från Helsingborg som åker ner till Bad Gastein nästa vecka. Jag har dock inte ordnat någonting ännu mer än biljett ner och kollat lite trådar här. Jag är därför väldigt intresserad av någon form av boende, alla boende är intressanta. Jag planerar att stanna resten av säsongen om allt klaffar. Jag är glad och social och åker till Bad Gastein för att åka skidor i första hand, men det finns definitivt utrymme för en och annan afterski-öl och annat kul. Planerar att hitta något jobb som åtminstone betalar hyran. Jag är väldigt tacksam för tips vad gäller boende och arbete. Någon som har en plats över i befintligt boende? Jag är hustränad och väldigt lättanpassad! Hör gärna av er på min mail, ie05ef9@student.lth.se Vi ses där nere om mindre än en vecka! / Eric Fagerström [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende sökes i Bad Gastein
Tillbaka
Topp