Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Boende sökes (vadsomhelst)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonnie_B" data-source="post: 86910" data-attributes="member: 31461"><p>Tjena!</p><p> Söker boende i åre under säsongen 04/05 så den som har nån plats över får gärna höra av sig. Jag är inte kräsen.</p><p></p><p>Kommer att plugga på distans under tiden. Är bra på att hålla ordning på mina prylar och rätt så trevlig, Pengar är inget problem men det får inte dra iväg allt för mycket med hyran i alla fall.</p><p></p><p>Är 24år och en rackare på att blanda drinkar.. </p><p>Intresserad?</p><p> Svara här på freeride eller ring 070-2238287.</p><p></p><p>//John.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonnie_B, post: 86910, member: 31461"] Tjena! Söker boende i åre under säsongen 04/05 så den som har nån plats över får gärna höra av sig. Jag är inte kräsen. Kommer att plugga på distans under tiden. Är bra på att hålla ordning på mina prylar och rätt så trevlig, Pengar är inget problem men det får inte dra iväg allt för mycket med hyran i alla fall. Är 24år och en rackare på att blanda drinkar.. Intresserad? Svara här på freeride eller ring 070-2238287. //John. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Boende sökes (vadsomhelst)
Tillbaka
Topp