Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende sökes!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natalie" data-source="post: 25830" data-attributes="member: 29843"><p>Hallå</p><p></p><p>Orkar inte se mitt liv regna bort i råttiga göteborg denna vinter utan är rejält sugen på att dra iväg och åka snowboard istället...</p><p>Vart beror lite på men har du en plats över i en lägenhet i CHAMONIX el SANKT ANTON så hör av dig!! vilket skabbskick som helst är godtagbart bara den ligger hyfsat nära centr och lift och såklart inte är på tok för dyr. Däremot vill jag gärna komma iväg i början på december för att lättast möjl smöra till mig ett jobb men stannar sässongen ut! </p><p>Mejla el hör av dig till 0736-913545</p><p>hoppas vi hörs!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natalie, post: 25830, member: 29843"] Hallå Orkar inte se mitt liv regna bort i råttiga göteborg denna vinter utan är rejält sugen på att dra iväg och åka snowboard istället... Vart beror lite på men har du en plats över i en lägenhet i CHAMONIX el SANKT ANTON så hör av dig!! vilket skabbskick som helst är godtagbart bara den ligger hyfsat nära centr och lift och såklart inte är på tok för dyr. Däremot vill jag gärna komma iväg i början på december för att lättast möjl smöra till mig ett jobb men stannar sässongen ut! Mejla el hör av dig till 0736-913545 hoppas vi hörs!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende sökes!!
Tillbaka
Topp