Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende st-anton 2012-2013
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Burreloppan" data-source="post: 969803" data-attributes="member: 135823"><p>Jag varit nere i St. Anton två säsonger och ska ner min tredje nu i höst. Det är absolut inte omöjligt att få jobb om man bara åker ner på måfå och ordnar med boende och jobb på plats, man måste bara stå på sig och inte ge upp!</p><p></p><p>Många gånger är det bäst att göra på det viset om man kan tänka sig att jobba lite "mer", för många av de jobben där du jobbar mer än 30 h i veckan ger dig ett boende gratis eller till ett bra pris. Så hitta ett boende för en vecka eller bo hos vänner tills du hittar ett jobb!</p><p></p><p>Om man känner att man vill ha ett jobb innan man åker ner kan man gå in på www.ams.at som motsvarar platsbanken på arbetsförmedligen här hemma. </p><p></p><p>Jag hittade själv jobb där inför förra säsongen, som jag ska tillbaka till nu, och fick ett antal andra erbjudande, trots att jag inte pratar så mycket tyska!</p><p></p><p>Lycka till //</p><p></p><p>Therese</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Burreloppan, post: 969803, member: 135823"] Jag varit nere i St. Anton två säsonger och ska ner min tredje nu i höst. Det är absolut inte omöjligt att få jobb om man bara åker ner på måfå och ordnar med boende och jobb på plats, man måste bara stå på sig och inte ge upp! Många gånger är det bäst att göra på det viset om man kan tänka sig att jobba lite "mer", för många av de jobben där du jobbar mer än 30 h i veckan ger dig ett boende gratis eller till ett bra pris. Så hitta ett boende för en vecka eller bo hos vänner tills du hittar ett jobb! Om man känner att man vill ha ett jobb innan man åker ner kan man gå in på www.ams.at som motsvarar platsbanken på arbetsförmedligen här hemma. Jag hittade själv jobb där inför förra säsongen, som jag ska tillbaka till nu, och fick ett antal andra erbjudande, trots att jag inte pratar så mycket tyska! Lycka till // Therese [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende st-anton 2012-2013
Tillbaka
Topp