Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St. Anton, Flirsch?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kolle" data-source="post: 129011" data-attributes="member: 34339"><p>Flirsch är långt från anton. Och så mycket mer är det väl inte med flirsch <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />.</p><p>Men om ni har ett boende kirrat där kan ni ju bara gå runt och söka boende när ni väl är nere. St. Jakob eller Nasserein är väl mest troligt att hitta boende.</p><p>Blir ni riktigt riktigt desperata, gå till Gasthaus Löwen i St.Jakob. Fy fan. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kolle, post: 129011, member: 34339"] Flirsch är långt från anton. Och så mycket mer är det väl inte med flirsch :). Men om ni har ett boende kirrat där kan ni ju bara gå runt och söka boende när ni väl är nere. St. Jakob eller Nasserein är väl mest troligt att hitta boende. Blir ni riktigt riktigt desperata, gå till Gasthaus Löwen i St.Jakob. Fy fan. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St. Anton, Flirsch?
Tillbaka
Topp