Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St. Anton - mitten på Februari till säsongslut. (2 Personer)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1079364" data-attributes="member: 12152"><p>Det är ett svårlöst önskemål så här i förtid. Antingen hyrs lägenheter och sängplatser i kollektiv ut för hela säsongen eller veckovis. Halvsäsonger förekommer sällan som alternativ där, även om det finns om man kommer lite utanför huvudstråken. Säsongsboende är alltid lite smålurigt att hitta, även om man bokar upp hela säsongen. Jag skulle tro att er bästa chans är att ta restplatser när några säsongare droppar av. Det brukar alltid vara ett antal som avbryter säsongen tidigare av olika anledningar. Det kan vara jobb, sura flick/pojk-vänner på hemmaplan, skador eller fängelsevistelser efter att ha kastat snöboll i huvudet på fel Gendarm. Håll koll på Fb-sidor och här på forumet. Hittar du inget hemifrån (numera faktiskt nästan enklare än att gå runt i byn), boka in en vecka på nåt billigt hak och driv runt lite och snacka med folk så borde det gå att lösa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1079364, member: 12152"] Det är ett svårlöst önskemål så här i förtid. Antingen hyrs lägenheter och sängplatser i kollektiv ut för hela säsongen eller veckovis. Halvsäsonger förekommer sällan som alternativ där, även om det finns om man kommer lite utanför huvudstråken. Säsongsboende är alltid lite smålurigt att hitta, även om man bokar upp hela säsongen. Jag skulle tro att er bästa chans är att ta restplatser när några säsongare droppar av. Det brukar alltid vara ett antal som avbryter säsongen tidigare av olika anledningar. Det kan vara jobb, sura flick/pojk-vänner på hemmaplan, skador eller fängelsevistelser efter att ha kastat snöboll i huvudet på fel Gendarm. Håll koll på Fb-sidor och här på forumet. Hittar du inget hemifrån (numera faktiskt nästan enklare än att gå runt i byn), boka in en vecka på nåt billigt hak och driv runt lite och snacka med folk så borde det gå att lösa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St. Anton - mitten på Februari till säsongslut. (2 Personer)
Tillbaka
Topp