Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St. Anton - mitten på Februari till säsongslut. (2 Personer)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="QlJunior" data-source="post: 1079370" data-attributes="member: 155365"><p>Är en kille på 20 år från Skåne som tänker i exakt samma banor! Får helt enkelt hålla utkik på platserna det har tipsats om då. Om du hittar något JeffB och behöver en till för att fylla platserna/alternativt dela resan med är jag mer än sugen! Åker bräda själv men kommer lika bra överens med skidåkare<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Snackar även flytande tyska som kanske kan vara till hjälp vid kontakt med hyresvärdar och liknande. Skriv gärna PM om du vill förena krafter i sökandet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="QlJunior, post: 1079370, member: 155365"] Är en kille på 20 år från Skåne som tänker i exakt samma banor! Får helt enkelt hålla utkik på platserna det har tipsats om då. Om du hittar något JeffB och behöver en till för att fylla platserna/alternativt dela resan med är jag mer än sugen! Åker bräda själv men kommer lika bra överens med skidåkare:) Snackar även flytande tyska som kanske kan vara till hjälp vid kontakt med hyresvärdar och liknande. Skriv gärna PM om du vill förena krafter i sökandet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St. Anton - mitten på Februari till säsongslut. (2 Personer)
Tillbaka
Topp