Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St Anton...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maaange" data-source="post: 86126" data-attributes="member: 35399"><p>Hej!</p><p></p><p>jag är riktigt sugen på att dra till st anton i vinter, kommer dock inte ha möjlighet att åka så ner tidigt som man bör om man vill ha tag i boende!! </p><p>står och rensar fisk hela dagarna och kommer göra det fram till jul. </p><p></p><p>därför undrar jag om nån har en plats ledig i en vrå där nere? kommer åka vid årskiftet och stanna minst 2,5 mån. </p><p></p><p>är en glad 22 åring från stockholm, åker lagg, har gjort säsonger i cham innan. m.m m.m osv =)</p><p></p><p>allt är av intresse!!</p><p></p><p>jag nås här på freeride eller mail.</p><p>magnus.everskog@home.se</p><p></p><p>eller tel: +4791828337 (fram till dec)</p><p>sen blire +46709852059</p><p></p><p>mvh magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maaange, post: 86126, member: 35399"] Hej! jag är riktigt sugen på att dra till st anton i vinter, kommer dock inte ha möjlighet att åka så ner tidigt som man bör om man vill ha tag i boende!! står och rensar fisk hela dagarna och kommer göra det fram till jul. därför undrar jag om nån har en plats ledig i en vrå där nere? kommer åka vid årskiftet och stanna minst 2,5 mån. är en glad 22 åring från stockholm, åker lagg, har gjort säsonger i cham innan. m.m m.m osv =) allt är av intresse!! jag nås här på freeride eller mail. magnus.everskog@home.se eller tel: +4791828337 (fram till dec) sen blire +46709852059 mvh magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St Anton...
Tillbaka
Topp