luddegrenmo
Ny medlem
Boende St Anton
Tjena alla säsongssugna människor där ute!
Jag har två platser i en lägenhet typ 10 min från St Antons kärna..
Lägenheten är en etagevåning med internet, 32-tums tv, diskmaskin, två badrum och centraldammsugare.
Nu är det så att det finns två platser kvar från och med att tråden skrivs, som om ett par eller någon av er är intresserade så kan ni höra av er till mig.
Priset för kalaset är 417 euro i månaden, vilket är sjukt bra, per person. Den enda extrakostnaden är 10 000 svenska kronor per person som en insats, för att köpa ut de personer som inte längre ska bo här.
Alltså är orginalhyran på ungefär 660 euro per månad.
Kul om ni hör av er!
Mvh Ludde
Jag har två platser i en lägenhet typ 10 min från St Antons kärna..
Lägenheten är en etagevåning med internet, 32-tums tv, diskmaskin, två badrum och centraldammsugare.
Nu är det så att det finns två platser kvar från och med att tråden skrivs, som om ett par eller någon av er är intresserade så kan ni höra av er till mig.
Priset för kalaset är 417 euro i månaden, vilket är sjukt bra, per person. Den enda extrakostnaden är 10 000 svenska kronor per person som en insats, för att köpa ut de personer som inte längre ska bo här.
Alltså är orginalhyran på ungefär 660 euro per månad.
Kul om ni hör av er!
Mvh Ludde