Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="luddegrenmo" data-source="post: 612230" data-attributes="member: 96916"><p>Tjena alla säsongssugna människor där ute!</p><p></p><p>Jag har två platser i en lägenhet typ 10 min från St Antons kärna..</p><p></p><p>Lägenheten är en etagevåning med internet, 32-tums tv, diskmaskin, två badrum och centraldammsugare.</p><p></p><p>Nu är det så att det finns två platser kvar från och med att tråden skrivs, som om ett par eller någon av er är intresserade så kan ni höra av er till mig.</p><p></p><p>Priset för kalaset är 417 euro i månaden, vilket är sjukt bra, per person. Den enda extrakostnaden är 10 000 svenska kronor per person som en insats, för att köpa ut de personer som inte längre ska bo här.</p><p></p><p>Alltså är orginalhyran på ungefär 660 euro per månad.</p><p></p><p>Kul om ni hör av er!</p><p></p><p>Mvh Ludde</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="luddegrenmo, post: 612230, member: 96916"] Tjena alla säsongssugna människor där ute! Jag har två platser i en lägenhet typ 10 min från St Antons kärna.. Lägenheten är en etagevåning med internet, 32-tums tv, diskmaskin, två badrum och centraldammsugare. Nu är det så att det finns två platser kvar från och med att tråden skrivs, som om ett par eller någon av er är intresserade så kan ni höra av er till mig. Priset för kalaset är 417 euro i månaden, vilket är sjukt bra, per person. Den enda extrakostnaden är 10 000 svenska kronor per person som en insats, för att köpa ut de personer som inte längre ska bo här. Alltså är orginalhyran på ungefär 660 euro per månad. Kul om ni hör av er! Mvh Ludde [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende St Anton
Tillbaka
Topp