Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GustafLejdstrom" data-source="post: 28676" data-attributes="member: 29065"><p>Jaha...efter att ha överlevt 2 säsonger på Krazy Kanguruh vågar jag inte utmana ödet en gång till. Ska nu jobba på Bar Cuba och det inkluderar inte boende, men grymt bra tider, nu söker jag en sängplats. Kräsen är jag ej.....säng, dusch(handfat är okey) och något att kunna värma mat på. </p><p>Jag kommer att dyka upp i dalen runt den 10-15dec, har lite problem att komma tidigare för jag blir rånad konstant i asien, pröjsar gärna för december. Bryr mig inte om det ligger 30 minuter från centrum då jag e van att traska upp till Krazy Kanguruh. Om du ej har somnat redan och kan tänka dig ha mig i din säng så ring 071-XXXXXX!</p><p>Skicka ett mail!</p><p>gustaf_lejdstrom@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GustafLejdstrom, post: 28676, member: 29065"] Jaha...efter att ha överlevt 2 säsonger på Krazy Kanguruh vågar jag inte utmana ödet en gång till. Ska nu jobba på Bar Cuba och det inkluderar inte boende, men grymt bra tider, nu söker jag en sängplats. Kräsen är jag ej.....säng, dusch(handfat är okey) och något att kunna värma mat på. Jag kommer att dyka upp i dalen runt den 10-15dec, har lite problem att komma tidigare för jag blir rånad konstant i asien, pröjsar gärna för december. Bryr mig inte om det ligger 30 minuter från centrum då jag e van att traska upp till Krazy Kanguruh. Om du ej har somnat redan och kan tänka dig ha mig i din säng så ring 071-XXXXXX! Skicka ett mail! gustaf_lejdstrom@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende St Anton
Tillbaka
Topp